КАКВО ПРОГНОЗИРА TIKTOK ЗА СВОЯТА МРЕЖА ПРЕЗ 2024 г.
През 2024 г. TikTok ще предизвика революция в мисленето! Кажете „Здравей“ на един изцяло нов свят на любопитство, въображение и смелост. Не става дума само за видеоклипове – става дума за промяна в мисленето и стимулиране на креативността!
Поемане на рискове при избор на съдържание и излизане от зоната на комфорт? Да, това е тайната съставка, за да усъвършенствате играта на вашата компания. Показвате неща от кухнята и се гмуркате дълбоко в изкаване вижданията на вашата бранд идентичност! Ето това е вашата суперсила! Прегърнете непознатото и покажете вашите слаби страни и как ги подобрявате.
Тези, които се осмелят да творят без граници, без копиране и притеснения за резултата, не просто ще оцелеят, но ще се изстрелят в тази социална мрежа! Не става въпрос за поддържане на профила, а става въпрос за това да покажете как живее вашата комания, чрез видеосъдържанието.
Сила номер 1 – Провокирай любопитство в аудиторията
Хората идват в TikTok, търсейки повече от един „верен отговор“. Всяко любопитство и интерес достига своя „връх“ в TikTok, което води до подходящи перспективи и неизследвани до сега хоризонти. Подтикнете към действие по време на откривателското пътуване на вашата аудитория в TikTok, като се разровите в общностите, от които те вече са част, и създадете съдържание, което отговаря на техните нужди и любопитство.
Потребителите са 1,8 пъти по-склонни да се съгласят, че TikTok ги запознава с нови теми, които дори не са подозирали, че харесват.
Сила номер 2 – разказвай истории
TikTok е място, където има възможност за различни формати за сътрудничество и теми, което дава възможност да се развият различни истории от тези, които знаем за традиционното разказване на истории на една компания. Съдържанието в TikTok е проектирано да бъде преосмисляно и надграждано, така че мобилизирайте се и покажете на вашата аудитория интересни истории, които биха накарали всеки следващ в приложението да изглежда и да потърси другите части от нея във вашия профил.
Интригуващото начало на вашето видео е важно да е насочено през първите няколко секунди – това е времето, в което трябва да накарате потребителя да се задържи на вашето видео и да го гледа 1,4 пъти по-дълго.
Сила номер 3 печелете доверие
В TikTok компаниите имат отворена линия за комуникация със своите потребители и общност и може да използвате видеосъдържанието като преки пътища, за да съберете ценна информация от вашите потребители. Провокирайте потребителите да задават въпроси, на които да отговаряте бързо и по възможност с видео. По този начин градите органично съдържание, което е възможно да споделяте, слушате и учите, да изграждате доверие към вашия бранд и да генерирате по-дълбока лоялност на клиентите ви и извън платформата.
След като гледат видео в TikTok, зрителите се доверяват на компанията с 41% повече и с 31% е по-вероятно да бъдат лоялни към компанията.
Тази статия е вдъхновена директно от препоръките на TikTok за 2024 г.
Научете повече съвети за социалните мрежи Facebook, Instagram, Linkedin в нашия блог.
Научете още полезна информация от света на маркетинга:
КАКВО ПРЕДСТОИ В SEO ПРЕЗ 2024 г.? В началото на 2024 г. да се насочим към най-важните 5 SEO тенденции, които ще променят насоката в дигиталния свят. 1. Оптимизацацията все повече ще е управлявана от Изкуствен интелект (AI) През 2024…
КАКВО Е TREADS? Ако все още не сте чували за Threads, това е нова социална мрежа, създадена от Meta, компания, стояща зад Facebook и Instagram. Тя е представена като „първоначална версия“ с планирани допълнителни функции. Основната идея на Threads е…
БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ: КЛЮЧЪТ КЪМ УСПЕХА НА ВСЯКА КОМПАНИЯ В съвременния динамичен бизнес свят, идентичността на бранда е повече от просто лого или слоган. Тя представлява сърцевината на всяка компания и е ключов елемент за нейния успех. Бранд идентичността не е…
ЦЕЛЕВА СТРАНИЦА (Landing page): ОСНОВЕН ЕЛЕМЕНТ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ В днешния бързо развиващ се дигитален свят, целевите страници (landing pages) са ключов елемент в стратегията за онлайн маркетинг. Те са изключително важни за привличането и ангажирането на клиенти, както и…
10 ПРИЧИНИ ЗАЩО БИЗНЕСА НИ ТРЯБВА ДА ИМА ПРИСЪСТВИЕ В LinkedIn LinkedIn е професионална социална мрежа, която е ключов играч и предлага на компаниите уникални възможности за създаване на контакти в мрежата, брандиране и търсене на таланти. Макар мнозина да…