
КАКВО Е TREADS?

Ако все още не сте чували за Threads, това е нова социална мрежа, създадена от Meta, компания, стояща зад Facebook и Instagram. Тя е представена като „първоначална версия“ с планирани допълнителни функции. Основната идея на Threads е да разшири това, което Instagram прави най-добре, като го прилага към текстови съобщения. Въпреки че Threads е самостоятелно приложение, потребителите влизат с акаунт в Instagram, като потребителското име в Instagram се пренася, но има опция за персонализиране на профила, специално за Threads. Също така, потребителите могат да изберат да следват същите акаунти, които следват и в Instagram.
Threads се позиционира като конкурент на X (новото име на Twitter), като цели да предложи платформа за публични разговори с обхват над 1 милиард души. Идеята е да се предложи алтернатива на съществуващите платформи, като се разглеждат както положителни, така и отрицателни аспекти на съществуващите социални мрежи.
Пускането на Threads идва на фона на критики към бизнес практиките на Meta и разкрития от бивши служители за начина, по който компанията модерира съдържанието си. Threads има значително предимство, тъй като е свързан с Instagram и стотиците милиони потребители, които вече използват тази платформа се пренасят само с един клик.
Към октомври 2023 година социалната мрежа Threads достигна до 100 милиона регистрации в рамките на първите си пет дни след старта, ставайки най-бързо разрастващото се приложение, достигнало до този брой потребители. Въпреки това, активните потребители на приложението спаднаха с около 75 процента впоследствие.
Новата мрежа е достъпна и в България от края на 2023 г., като се наблюдава, че все още потребителите я използват по свой си начин и публикуват често еднакво съдържание, както във всичките си мрежи.

Положителното на тази мрежа е, че стимулира писането и разговорите, дори понякога и на абсурдни теми, но може да се нарече, че е една по-социална мрежа, тъй като не е нужно да следваш някого, за да разбереш каква му е мисълта за деня, а коментирането също става много по-лесно отколкото във Facebook, тъй като отново не трябва да си задължително „приятел“ с потребителя.
Тук е моментът да се спомене, че има For you, както при TikTok и благодарение на това аудиторията на всеки един пост е голяма. Тази нишка на слайдване безкрай определено е една правилна рецепта за успешна социална мрежа.
А тази дали ще бъде такава ще проследим с интерес.
А ти, влезе ли вече в Threads или Тръц, както е известно вече сред българските потребители?
Научете още полезна информация от света на маркетинга:
КАКВО ПРЕДСТОИ В SEO ПРЕЗ 2024 г.? В началото на 2024 г. да се насочим към най-важните 5 SEO тенденции, които ще променят насоката в дигиталния свят. 1. Оптимизацацията все повече ще е управлявана от Изкуствен интелект (AI) През 2024…
КАКВО ПРОГНОЗИРА TIKTOK ЗА СВОЯТА МРЕЖА ПРЕЗ 2024 г. През 2024 г. TikTok ще предизвика революция в мисленето! Кажете „Здравей“ на един изцяло нов свят на любопитство, въображение и смелост. Не става дума само за видеоклипове – става дума за…
БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ: КЛЮЧЪТ КЪМ УСПЕХА НА ВСЯКА КОМПАНИЯ В съвременния динамичен бизнес свят, идентичността на бранда е повече от просто лого или слоган. Тя представлява сърцевината на всяка компания и е ключов елемент за нейния успех. Бранд идентичността не е…
ЦЕЛЕВА СТРАНИЦА (Landing page): ОСНОВЕН ЕЛЕМЕНТ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ В днешния бързо развиващ се дигитален свят, целевите страници (landing pages) са ключов елемент в стратегията за онлайн маркетинг. Те са изключително важни за привличането и ангажирането на клиенти, както и…
10 ПРИЧИНИ ЗАЩО БИЗНЕСА НИ ТРЯБВА ДА ИМА ПРИСЪСТВИЕ В LinkedIn LinkedIn е професионална социална мрежа, която е ключов играч и предлага на компаниите уникални възможности за създаване на контакти в мрежата, брандиране и търсене на таланти. Макар мнозина да…