
РЕКЛАМА В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ.
С КАКВО БИ ДОПРИНЕСЛА ТЯ ЗА БИЗНЕСА НИ?

Социалните мрежи са част от ежедневието ни и когато говорим за успешен бизнес няма как да ги пренебрегнем. Те са един от основните канали, чрез които нашите потенциални клиенти биха разбрали за съществуването ни и да станат част от нашата система.
За да има обаче повишаване на клиентите, то рекламата в социалните мрежи трябва да бъде добре управлявана от правилните специалисти. Ето и какво биха допринесли социалните мрежи за вашия бизнес.
По-лесно разпознаване на марката ви
Над 90% от хората имат профил в някоя социална мрежа. Чрез правилно подбрани реклами и кампании вие можете да увеличите до няколко пъти посещаемостта на сайта си и оттам вашите приходи чрез осъществени продажби.
Чрез рекламата можете да комуникирате със своята целева аудитория, да споделяте за новите си продукти и да поддържате добре утвърдени такива чрез реклами.
Друга положителна черта на рекламата в социалните мрежи е, че вашето съобщение не се филтрира, както в имейл кампаниите. Следователно имате по-голяма видимост и достигате до повече хора.
Мястото, където са вашите клиенти
Когато разберете каква е вашата целева аудитория, то ще можете да персонализирате рекламите си. Например, Pinterest се посещава повече от жени, отколкото от мъже. Facebook и Instagram са посещавани от голяма аудитория, която търси интересни продукти и забавления.
Можете да се възползвате и от други социални мрежи, като TIkTok и LinkedIn, но при тях зависи от продукта/успугата на вашата компания. Чрез подходящо управление на кампанията си, ще можете да реализирате по-добри продажби.

Придобивате лоялност от клиентите
Всеки един клиент иска да пазарува бързо и ако има въпроси да му се отговори своевременно. Чрез различни кампании или анкети можете да разберете от какво се нуждаят вашите клиенти и да им го предоставите.
Също така, бързата комуникация е ключова за задържането на клиентите. Затова е важно да отговаряте на техните въпроси и да предлагате конкретни решения за проблемите им в кратък срок.
Следете и какво купуват те, за да можете да им предложите сходни реклами. До голяма степен този процес е автоматизиран, което прави тази задача значително по-лесна за изпълнение.
Рекламата в социалните мрежи намалява разходите
Това е факт, който не може да бъде пренебрегнат. Използването на социалните медии за рекламиране намалява разходите, но това не е за сметка на качеството. Времето също е съкратено, а това е един от най-ценните ни ресурси. Световни проучвания показват, че за около 6 часа седмично, вие можете да подобрите позицията си и да увеличите значително своите продажби.
Познаване на пазара
Едно от големите предимства на социалните мрежи е, че придобивате ценна информация за пазара, която можете да използвате в своята кампания. Можете да предвидите появата на проблем отдалеч да реагирате за разрешаването му, вместо да го оставите да тлее във времето.
Създаване на авторитет
Често хората са подозрителни към покупката на нещо онлайн. Това е напълно нормално, тъй като не могат да го видят на живот или и да се докоснат до продукта. Създаването на авторитет на марката чрез подходящата реклама и отправяне на оферти ще наклони везните във ваша полза, за да се достигне до реализация на покупка.
За създаването на авторитет, насърчавайте своите клиенти да оставят коментари и отзиви. По този начин бихте намалили потенциални съмнения в новите потребители, а пък вече утвърдените ще се радват, че техния глас се чува.
Увеличаване на трафика към уебсайта ви
Безспорно един от позитивите на рекламата в социалните мрежи е увеличаването на органичния трафик. Това е потокът от хора, които директно посещават сайта ви. Колкото повече връзки оставате в рекламите си, толкова по-голям е шанса да увеличите притока на посетители.
Важно е тези връзки да бъдат поставени на правилното време и да не са натрапчиви, за да не се получи спам и хората да се откажат да кликнат на връзката.
Старайте се да рекламирате чрез видеа или инфографики. Това са едни от най успешните методи за привличане на нови посетители, защото лесно се споделят и информацията се възприема по-добре.
Рекламата в социалните мрежи повишава класирането
Да, Google остава водеща търсачка и всички искат да се появят на първата страница. Разбира се, това не е никак лесно, но не е невъзможно. Рекламата в социалните мрежи може да помогне за това. Споделянето на потребителското преживяване е важно за търсачката, а колкото повече хора споделят, толкова това е сигнал, че дадения продукт си струва и Google обръща внимание на сайта ви.
Всяка една успешна марка има активно и редовно присъствие в социалните мрежи, което може да се използва като сигнал от търсачките, че марката е ценена и си струва сайта да бъде обходен и класиран на по-предна позиция.
Алгоритъмът на търсачките се променя постоянно, но социалните мрежи винаги ще останат актуални и задължителна част за доброто класиране. Добрите специалисти знаят как да управляват каналите на социалните мрежи, така че да можете да се класирате на по-предни позиции и да имате по-голям успех.
Заключение
Като заключение можем да кажем, че клиентите имат повече доверие на компаниите, които се ангажират с активно участие в социалните мрежи. В допълнение към това, рекламите в социалните мрежи ви помагат да сте по-близки до потребителите и да спечелите тяхното доверие.
Рекламата в социалните мрежи ви помага да имате един по-обширен поглед върху цялото ви представяне и съответно да подобрите и позициите си в търсачките и така да увеличите и трафика към сайта си. Доверете се на доказани специалисти в областта на рекламата, които знаят как да използват ресурсите ѝ и да достигнат до максимален брой потребители, така че да ги превърнат във ваши клиенти.
Научете още полезна информация от света на маркетинга:
КАКВО ПРЕДСТОИ В SEO ПРЕЗ 2024 г.? В началото на 2024 г. да се насочим към най-важните 5 SEO тенденции, които ще променят насоката в дигиталния свят. 1. Оптимизацацията все повече ще е управлявана от Изкуствен интелект (AI) През 2024…
КАКВО ПРОГНОЗИРА TIKTOK ЗА СВОЯТА МРЕЖА ПРЕЗ 2024 г. През 2024 г. TikTok ще предизвика революция в мисленето! Кажете „Здравей“ на един изцяло нов свят на любопитство, въображение и смелост. Не става дума само за видеоклипове – става дума за…
КАКВО Е TREADS? Ако все още не сте чували за Threads, това е нова социална мрежа, създадена от Meta, компания, стояща зад Facebook и Instagram. Тя е представена като „първоначална версия“ с планирани допълнителни функции. Основната идея на Threads е…
БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ: КЛЮЧЪТ КЪМ УСПЕХА НА ВСЯКА КОМПАНИЯ В съвременния динамичен бизнес свят, идентичността на бранда е повече от просто лого или слоган. Тя представлява сърцевината на всяка компания и е ключов елемент за нейния успех. Бранд идентичността не е…
ЦЕЛЕВА СТРАНИЦА (Landing page): ОСНОВЕН ЕЛЕМЕНТ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ В днешния бързо развиващ се дигитален свят, целевите страници (landing pages) са ключов елемент в стратегията за онлайн маркетинг. Те са изключително важни за привличането и ангажирането на клиенти, както и…
Статирайте е-волюцията а ВиБизнес ое сега!Старт
Стартирайте е-волюцията на Вашия Бизнес още сега!
ирайте е-волюцията
е-volution e търговска марка на Нефертем ЕООД
Copyright © 2023. All rights reserved.